Materiaal + kwaliteit = belangrijk!

We vinden het erg belangrijk om kwaliteit op je dak te kunnen leggen. Daarnaast willen we graag de kwaliteit waarborgen die we de afgelopen jaren aan al onze 35.000 klanten hebben geboden. Een goede relatie draait om wederzijds vertrouwen en het nakomen van je beloftes. Aangezien wij het erg belangrijk vinden om jou, als nieuwe klant, dezelfde kwaliteit te kunnen bieden als al onze klanten, dienen we hiervoor wel een afspraak met je te maken. Voorafgaand aan je installatie willen we je verzoeken om alvast 25% aan te betalen van de totale investering.

Wellicht vraag je jezelf af waarom dat is. Dat heeft te maken met de garantie die we jou als klant willen bieden op de materialen die je nu in de offerte geaccordeerd hebt. Een andere vraag is wat er zou gebeuren met je aanbetaling als Solar Concept failliet gaat. Zelfs hier hebben we aan gedacht. Jouw aanbetaling wordt beheerd door een waarborgingsfonds die garant staat voor je aanbetaling.

Robyen uitleggen

Monteur zonnepanelen

Ik heb de aanbetaling gedaan, wat nu?

Nu gaan we direct voor je aan de slag. We reserveren alle materialen en de werkvoorbereiding checkt nogmaals of alles goed staat zodat we niet voor verrassingen komen te staan op de dag van installatie. Daarna zal onze afdeling planning een afspraak met je maken om de dag van installatie met je in te plannen. Benieuwd wat je verder kunt verwachten? Check het hier!

Vragen of opmerkingen?

Het kan zijn dat je nog vragen en/of opmerkingen hebt hierover. Dan mag je ons altijd even bellen of mailen. We staan graag voor je klaar. Je kunt ons bereiken per mail of 0486 – 831 400.